May 2, 2011

cara lajukan BROADBAND

Bagi pengguna berukband broadband samada Celcom, Maxis ataupun Digi yang bila kita guna tak sampai sebulan dah sampai limit, internet akan jadi slow ataupun memang dah tak boleh connect langsung. Internet yang guna broadband yang ada kat Malaysia sekarang ni memang semua ada limit kecuali yang terbaru Yes 4G. Jadi, macam mana nak guna jugak internet tu walaupun dah sampai limit???

Tanggal 26 November 2010, bersamaan dengan hari jumaat saya nak ping entri baru kat Innit Nuffnang tu. Tiba-tiba ternampak satu entri best Cara Nk Lajukan Broadband Bg Yg Dh Abis Limit. Macam best bunyinya tu. Entri tu ditulis oleh Budak Botak. Macam menarik trick tu sebab dia buat memang menjadi. Kalau korang yang pakai berukband tu nak torai bolehla. Eden tak pakai berukband. Pakai Breakfast Band je.

Eden tak tau semua benda, jadi bila eden blogwalking tengok blog orang lain dapatla blaja benda baru. Kemudian eden share dengan semua orang yang masuk sini...Benda yang kita tau cakap tau, yang tak tau kita cakap tak tau...Jadi selalu-selalu la kita blogwalking kemudian tinggalkan la jejak melalui komen supaya senang tuan blog nak maki singgah balik:-D

Caranya macam ni:

1. Letakkan mouse pada link ni Budak Botak

2. Right click > pilih Open Link in New Tab

3. Selamat menerai trick tu di blog Budak Botak ye....


No comments:

Post a Comment